Modestic
Trwaj z gracją i wygodą

Decyzja o rebrandingu marki salonu makijażu permanentnego The Brow Bar to wynik ugruntowanej pozycji na rynku oraz aspiracji do stworzenia sieci salonów.

Celem projektu było stworzenie subtelnej marki, która będzie umiejętnie balansować w komunikacji wizualnej i werbalnej – trafiając do kobiet w każdym wieku. Istotny wpływ na wynik miał przeprowadzony audyt środowiska marki, który pozwolił wykreować wyróżniającą się na tle konkurencji markę.

We wspólnych warsztatach wykreowaliśmy razem z klientem nazwę, która odzwierciedla delikatność i naturalność efektów zabiegów oraz nakreśla w niebanalny sposób branżę beauty. Modestic to połączenie słów modest (ang. skromny) oraz esthetic (ang. estetyka).

Wraz z nazwą zaprojektowany został opis marki oraz jej slogan
– Trwaj z gracją i wygodą – komunikujący korzyść wizualną i emocjonalną.

Na etapie projektu logo założyliśmy, że powinno być ono proste, ale jednocześnie wystarczająco charakterystyczne. Ponadto za wyzwanie przyjęliśmy, aby umiejętnie zbalansować jego elegancję i nawiązać do precyzyjności wykonywanych zabiegów.

Chcąc skutecznie wyróżnić markę Modestic na tle konkurencji postawiliśmy w kreacji key visualu marki na zupełnie niepowszechną kolorystykę. Połączenie koloru rdzawego, intensywnego fioletu oraz subtelnego kremowego sprawiło, że uzyskaliśmy interesującą kompozycję.

Projektując cały proces doświadczenia odbiorcy z marką, stworzyliśmy materiały wspomagające każdy punktu styku – od akcydensów informacyjnych po elementy budujące emocjonalną więź z marką.

Całość rebrandingu uzupełnia strona internetowa, która poprzez zaprojektowaną architekturę informacji prowadzi odbiorcę, umiejętnie zarządzając początkowym wysoce emocjonalnym nastawieniem doprowadzając do uracjonalnienia decyzji o zakupie i dokonania rezerwacji terminu.

Realizacja:
Marcin Tkaczyk (Strategia, Brand design, Web & Mobile design UX/UI)
Juliusz Bachta (Brand design, materiały identyfikacji wizualnej)