pani, pana pranie
Przyjazna pralnia w sąsiedztwie

Odmieniamy standardy branży pralniczej sprawiając, że zwykła usługa staje się dla ludzi znacznie bardziej przyjazna. Nietuzinkowy branding pralni – prosty, a jednak tak bardzo charakterystyczny.

Realizacja w której właściciel marki po przeczytaniu opracowanego audytu środowiska marki zaufał nam i stworzył przestrzeń na niekonwencjonalne podejście. Postanowiliśmy tą szansą udowodnić, że w każdej branży jest przestrzeń na wyróżnienie i niebanalność.

Wykreowana nazwa marki to forma fonetycznej zabawy trzech podobnie brzmiących słów. Postanowiliśmy nawiązać do relacji sąsiedzkich, które często przybierają nieco luźną, choć wciąż grzecznościową relację „per Pan, Pani”.

Koncept uzupełnia slogan „przyjazna pralnia w sąsiedztwie”, który komunikuje charakter marki, a także odnosi się do działania proekologicznego.

Znakiem marki stały się dwa na pozór oczywiste spinacze, jednak dzięki personifikacji zyskały wyjątkowy styl zadbanej Pani oraz eleganckiego Pana.

Logo uzupełnia spójny czysty key visual wykorzystujący linearne bombelki oraz odpowiednio wyselekcjonowane zdjęcia podkreślające świeżość i krystaliczną czystość.

Wykreowana tożsamość wizualna towarzyszy odbiorcom praktycznie na każdym punkcie styku z marką – od bloczku z potwierdzeniem nadania po przybory służące w codziennym życiu.

Projekt finalizuje prosta strona internetowa, która pozwoli w dogodny sposób odnaleźć najbliższy punkt, sprawdzić cennik, a w przyszłości zweryfikować status prania lub skorzystać z usług specjalnych.

Realizacja:
Marcin Tkaczyk (Strategia, Brand design, Web & Mobile design UX/UI)
Juliusz Bachta (Brand design, Projekt papeterii, znakowanie)