Performance (re)branding – skuteczność biznesowa marki.

Ułatwiamy zrozumienie sensu inwestowania w markę. Skupiamy się na tym, aby uzyskiwać wymierne efekty biznesowe. Stale testujemy i uskuteczniamy nasz proces budowania i rozwijania marek.

Nie briefujemy

Wiemy z doświadczenia, że wypełniania dokumentów nikt nie lubi i często nie wiele to wnosi. Rozmawiamy i zadajemy odpowiednie pytania dążąc do zrozumienia specyfiki biznesu oraz zamierzonego celu projektu.

Odciążamy klienta

Stajemy się partnerem, a nie tylko wykonawcą. Proaktywnie prowadzimy projekt wychodząc z propozycją konkretnych rozwiązań oraz odciążając od wielu zadań i mniej znaczących decyzji.

Zweryfikowani partnerzy

Sprawna i przejrzysta współpraca przy budowaniu marki od A do Z z pomocą zweryfikowanych partnerów. Wypracowane workflow odciąży Cię od zbędnej komunikacji oraz zaoszczędzi czas.

Branding nie jest działaniem jednorazowym, jeśli zależy Ci na skuteczności i wyniku.

Testowanie i cykliczna praca pozwala nam zwiększać skuteczność marek i osiągać dla nich większe korzyści.

Dizajnerska twórczość dyktowana przez artystyczne ego?

Satysfakcjonuje nas trafność i skuteczność zaprojektowanych marek.

Artyzm

Pragmatyzm

Strategiczne biznesowe podejście wzbogacone o dobry design.

sensownie o dizajnie - edycja druga
sensownie o dizajnie - edycja plenerowa

Zainicjowaliśmy pierwsze cykliczne wydarzenie w Rzeszowie o dizajnie. Nieszablonowy format przyciąga regularnie blisko sto osób.

sensownie o dizajnie - edycja druga
sensownie o dizajnie - edycja plenerowa

Weź udział i poznaj nowe spojrzenia na dizajn.

Zespół

Nieprzerośnięta struktura i procesowe podejście to oszczędność czasu i pieniędzy.

Marcin Tkaczyk - Brand Strategist

Marcin Tkaczyk

Brand Strategist

Juliusz Bachta - Brand Designer

Juliusz Bachta

Brand Designer

Mateusz Justkowski - Web & UI Designer

Mateusz Justkowski

Digital Designer

Karolina Kruk-Ryś - Brand Manager

Karolina Kruk-Ryś

Brand Manager

Trzy spojrzenia na kulturę s’sense

Tutaj design rozpoczyna się od strategii, która definiuje estetykę. Wcześniej nie dostrzegałem jak wiele rzeczy wpływa na efektywne i efektowne projektowanie. Teraz czuję, że pracuję mądrze.

Mateusz Justkowski - Web & UI Designer w s’sense

Mateusz Justkowski

Web & UI Designer w s’sense

Chłopaki wyróżniają się świadomym podejściem do budowania marek. Gdy moi klienci potrzebują brandingu, często polecam S’SENSE, bo są w tym świetni. W ich procesie kreowania marek nie znajdziesz przypadków, a każde działanie, kreska czy słowo są przemyślane.

Bartłomiej Pierzchała - Product Designer w Tonik

Bartłomiej Pierzchała

Product Designer w Tonik

Każdy etap współpracy to dobrze przygotowany i ułożony proces, co bardzo ułatwia pracę i nie pozostawia przestrzeni do niedomówień. Wybór S'SENSE jako partnera do współpracy to jedna z moich najlepszych decyzji.

Marcin Kostera - Brand manager w Multifarb

Marcin Kostera

Brand manager w Multifarb

Traktujemy siebie jak partnerów, rozumiejąc i szanując swoje role.

To nie praca, a współpraca.

Poczucie sensu z realizowanych zadań

Uporządkowane i transparentne działanie agencji

Udział w wypracowanych zyskach

Możliwość stałego wzrostu wynagrodzenia

Wsparcie i budżet na rozwój kompetencji i osobowości

Wspólne wyjazdy i regularne integracje

Dołącz do s’sense i wspólnie odmieniajmy podejście do brandingu

Mamy jasno zdefiniowaną docelową strukturę zespołu s’sense, dzięki której rozwijamy się w zrównoważony sposób.

Pozostaniemy niedużym zespołem specjalistów.

1. Aplikuj do nas

Przedstaw swoje doświadczenie (CV) i najlepsze realizacje (portfolio).

2. Rozmowa on-line

Z wybranymi osobami podejmiemy kontakt telefoniczny lub online, aby móc porozmawiać o wzajemnych motywacjach i oczekiwaniach.

3. Zadanie testowe

Chcemy zweryfikować Twoje kompetencję oraz poznać Twój proces.

4. Spotkanie

Razem z osobami z zespołu s’sense porozmawiamy o spójności podejść oraz wizji współpracy.

5. On-boarding i  okres próbny

Wdrożymy Cię do zespołu i naszych procesów. Przez 3 miesiące w praktyce zweryfikujemy efekty naszej współpracy.

Kultura feedbacku

Każda aplikująca osoba otrzyma od nas feedback w przypadku nieprzejścia jednego z etapów.

Miej oko na to jak odmieniamy podejście do budowania marek oraz jak korzystają na tym nasi klienci