Pragmatyczny proces™
budowania i rozwoju marki
Pragmatyzm w brandingu oznacza skupienie się na skutecznym osiąganiu za pomocą marki przewagi rynkowej i konkretnych wyników biznesowych.
Kluczem jest dobór działań adekwatnych do aktualnych możliwości firmy i potencjału branży.
Udział głównych decydentów w procesie jest kluczowy. Tylko posiadana władza i wpływ we wszystkich obszarach firmy umożliwia spójną i skuteczną realizację działań.
Nie można zbudować lub rozwinąć skuteczności biznesowej marki, gdy zdolność podejmowania wielopoziomowych decyzji strategicznych jest ograniczona.
Etap 0
Warsztat zerowy
Odpowiedzialność biznesowa przy tak dużym projekcie jak budowa i rozwój strategiczny marki wymaga właściwego zaplanowania.
Podczas warsztatu zerowego wspólnie:
- dookreślimy cele projektowe
- zweryfikujemy zasoby organizacji
- ustalimy zakres działań
- wyznaczymy odpowiedzialnych
- zdefiniujemy harmonogram projektu
- rozplanujemy budżet
Etap 1
Zrozumienie i odkrywanie
Pragmatyzm to skuteczność, skuteczność to trafność, a aby marka była trafna musi dobrze zrozumieć cel, środowisko i swoje możliwości.
W ramach pragmatycznego procesu pomagamy firmom zrozumieć odbiorców, konkurencję, rynek i odkryć przestrzenie do wyróżnienia marki i budowania jej przewagi konkurencyjnej.
Analiza podstawowa
Efekt końcowy
Zestaw wniosków, rekomendacji, hipotez i spostrzeżeń w oparciu o które można podjąć decyzje projektowe w obrębie definiowania strategii, komunikacji i wizerunku.
Badania i obserwacje
Gdy uznamy, że istotne dla wyniku finalnego projektu jest głębsze zrozumienie to zarekomendujemy i przeprowadzimy ankiety badania ilościowe, jakościowe (wywiady bezpośrednie), obserwacje (tajemniczy klient).
Efekt końcowy
Dane szczegółowe w oparciu o które umożliwią podjęcie decyzji strategicznych dotyczących rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej.
Audyt marki
(Istniejące marki)
Istniejącą markę poddamy audytowi, aby móc racjonalnie ocenić:
- propozycję oferty
- ścieżkę klienta i doświadczenia na każdym etapie
- obecną komunikację i wizerunek
- trafność działań marketingowych i sprzedażowych
Odniesiemy to do odkrytych wcześniej motywacji odbiorców i działań konkurentów.
Efekt końcowy
Raport z podsumowaniem wniosków i rekomendacji na temat obecnej kondycji i trafności marki względem odbiorców i konkurentów.
Audyt organizacji
(Istniejące marki)
Znaczącym ogniwem kształtującym obraz marki w świadomości odbiorców oraz potencjalnych pracowników jest kultura organizacji oraz jej sposoby działania (struktura, procesy, rutyny). Realizując audyt wewnętrzny organizacji pomożemy Ci zrozumieć jaki jest obraz firmy w ich oczach.
Zweryfikujemy także posiadane zasoby do przeprowadzenia sprawnego procesu (re)brandingu, wdrożenia marki i jej rozwoju.
Efekt końcowy
Raport z ankiety wśród pracowników oraz zestaw niezależnych spostrzeżeń na temat kultury organizacyjnej, zasobów i struktury oraz procesów wewnętrznych i wykonawczych.
Etap 2
Warsztat strategiczny cz. I
Mając wiedzę o odbiorcach, konkurencji, rynku, ale też samej organizacji postawimy diagnozę, którą poddamy weryfikacji. W oparciu o nią wypracujemy warsztatowo to jakie ruchy strategiczne i biznesowe należy wykonać, aby zająć pożądaną pozycję w branży.
W oparciu o wypracowane metodologie zdefiniujemy strategię silnie osadzoną w biznesie oraz adekwatną do posiadanych przez firmę zasobów: finansowych, czasowych, organizacyjnych oraz kompetencyjnych.
Biznes + rozwój
Efekt końcowy
Przejrzyste matryce podsumowujące kluczowe założenia i decyzje dotyczące marki, biznesu oraz oferty.
Plan egzekucji definiujący zakres działań i zadań, odpowiedzialnych, harmonogram oraz budżet.
Projektowanie ścieżki klienta
Zaprojektujemy pełną ścieżkę podróży klienta od jego pozyskania, po obsługę posprzedażową. Świadome ukształtowanie wszystkich procesów pozwoli efektywnie zarządzać nimi, tak aby uzyskiwać coraz wyższą skuteczność oraz zoptymalizować czas i wysiłki.
Efekt końcowy
- diagram obrazujący pełny przebieg ścieżki klienta z kluczowymi informacjami
- plan komunikacji na poszczególnych etapach ścieżki
- plan opracowania materiałów potrzebnych do procesu: pozyskania, kwalifikacji, sprzedaży, obsługi klienta oraz opieki posprzedażowej
- opracowanie planu egzekucji po stronie zespołu klienta
Etap 3
Tożsamość marki & Strategia
Zdefiniujemy osobowość i strategię marki w celu zapewnienia jej wyróżnienia oraz zdobycia uznania odbiorców. Nadamy charakterystyczne imię, zaprojektujemy spójny i atrakcyjny wizerunek oraz angażującą komunikację.
Opiszemy i przedstawimy finalną strategię marki, strategię komunikacji oraz zasady działania systemu wizualnego – co znacząco ułatwi wdrażanie nowych pracowników, spójność działań, ale przede wszystkim uskuteczni rozwój biznesowy.
Koncepcje pozycjonowania i tożsamości marki
Zaproponujemy 3 różne kierunki na strategię pozycjonowania marki, jej styl komunikacyjny oraz wizualny. W oparciu o wnioski z poprzednich etapów oraz zdefiniowane założenia każda z koncepcji bazować będzie na silnych fundamentach logicznych i estetycznych.
Z pośród trzech propozycji wybierzesz ze swoim zespołem dwa kierunki w oparciu o które powstaną dwie propozycje namingu* oraz systemu wizualnego.
*opcjonalnie, jeśli będzie wymagane wykreowanie nazwy
Efekt końcowy
3 kontrastowe koncepcje:
- pozycjonowania marki
- narracji marki (do czego będzie odnosić się marka)
- stylu komunikacyjnego marki
- stylu wizualnego marki
Naming + Slogan
Opracujemy charakterystyczną, unikatową oraz zapamiętywalną nazwę marki i ewentualnych jej submarek. Ponadto zaproponujemy spójny system nazewnictwa jej produktów lub usług, tak wzmocnić zdolność wyróżnienia się względem rynku.
Stworzymy charakterystyczny slogan, który zakomunikuje główną ideę marki oraz wpisze się do pamięci odbiorców.
Efekt końcowy
Po jednej propozycji nazwy do każdej z wybranych koncepcji tożsamości marki, zweryfikowane pod kątem:
- zdolności zarejestrowania jako znak towarowy
- dostępności domeny .pl / .com / specjalnych
- znaczenia w kraju macierzystym i za granicą
- zdolności do efektywnego wypozycjonowania się na nazwę w wynikach Google
- łatwości wymówienia, zapamiętania i zapisania
System wizualny (Logo)
Przedstawimy Ci racjonalne argumenty dlaczego logo nie jest ważne, aż tak jak niektórzy sądzą lub przekonują. Kluczem do skuteczności jest system wizualny.
Zaprojektujemy wyrazisty i atrakcyjny system wizualny, który:
- zbuduje oczekiwane postrzeganie wartości produktów/usług marki
- zapewni efektywne wyróżnienie się na tle konkurencji
- trwale zapisze się w pamięci odbiorców dzięki wywołaniu tzw. wrażenia “look & feel”
- uatrakcyjni i ułatwi komunikację marki, marketing i sprzedaż
- dzięki przemyślanej strukturze opartej na logice pozwoli w dogodny i elastyczny sposób reprodukować materiały na różne nośniki, co zapewni spójność marki, zwinność realizacyjną i zmniejszy koszta
- podniesie wartość rynkową marki
Elementy tworzące system wizualny – dobierane w zależności od projektu, branży oraz budżetu:
- Wizualny podział architektury marki
- Logo
- Motyw wizualny
- Struktura wizualna i kompozycja
- Kolorystyka marki
- Typografia marki
- Style tekstowe
- Stylistyka fotografii
- Ikonografia
- Ilustracje / Grafiki 3D
- Animacje
- Druk i uszlachetnienia
Efekt końcowy
- prezentacja przedstawiająca system wizualny, jego charakterystykę, przykłady zastosowania
- pliki poszczególnych elementów systemu wizualnego (logo, motyw wizualny...)
- uproszczony opis charakterystyki i standaryzacji systemu wizualnego
Strategia marki & strategia komunikacji
Nie tworzymy generatywnych i często bezużytecznych pseudo-strategi, które nie wnoszą za wiele w kontekście biznesowym. Strategia w naszym rozumieniu ma być jednoznacznym zwięzłym i praktycznym narzędziem tłumaczącym jak należy działać.
Opracowana strategia marki będzie praktycznym narzędziem biznesowym służącym wszystkim zaangażowanym osobom i podmiotom w procesie jej budowania i rozwijania. Kluczem jest spójne rozumienie marki – co jest celem, jak będzie osiągany i dlaczego ważne jest realizowanie działań według przyjętych założeń na styku biznesu, marketingu i sprzedaży.
Zdefiniowana strategia komunikacji wyjaśni jak mówić o marce, jej argumentach, a także jak efektywnie prowadzić rozmowy z odbiorcam.
Efekt końcowy
Strategia marki:
- obrane segmenty i charakterystyka odbiorców
- pozycjonowanie marki względem konkurentów
- argumenty marki
- struktura marki
- tożsamość marki
- standaryzacja komunikacji marki
- zasoby marki
- taktyka marketingowa i sprzedażowa*
- doświadczenia odbiorców*
- kultura organizacji i jej cele*
* założenia definiowane na etapie 4 (Warsztat strategiczny cz. II) – zostaną opisane po zakończeniu prac nad nimi
Standaryzacja marki – Brand book
Aby zadbać o właściwe egzekwowanie strategii marki, założeń komunikacji oraz zachować spójność wizualną opracujemy zwięzłe, ale precyzyjne wytyczne. Zdefiniowane standardy będą istotnym narzędziem wspierającym pracę zespołu, wykonawców zewnętrznych, ale także znacząco ułatwią i uskutecznią proces wprowadzania nowych pracowników do organizacji.
Całość zostanie zawarta w dedykowanym Portalu Marki (on-line), który:
- udogodni codzienną pracę
- pozwoli udostępniać interaktywne instrukcje
- zwinnie aktualizować i dodawać nowe materiały wraz z rozwojem marki
- będzie posiadał uporządkowane repozytorium materiałów marki
Efekt końcowy
Portal marki, może zawierać:
- Marka – charakterystyka, założenia, architektura portfela
- Tożsamość i narracja
- Nazewnictwo
- Głos & Ton
- Treści marki
- Elementy tworzące system wizualny
- Look & Feel
- Tematyczny podział wizualny
- Konteksty użytkowe
- Kompozycja
- Motyw wizualny
- Logo (Księga znaku)
- Kolorystyka
- Typografia
- Ikonografia
- Ilustracje
- Grafiki 3D
- Animacje (ruch)
- Standaryzacja druku
- Biblioteka zasobów
- Manuale – instrukcje tworzenia kluczowych materiałów
Etap 4
Warsztat strategiczny cz. II
Po zbudowaniu fundamentów marki kluczowe jest odpowie zaplanowanie działań prospectingowych, marketingowych oraz sprzedażowych. W tym celu w ramach drugiej części warsztatów, przy udziale partnerów s’sense zdefiniowane zostaną taktyki, precyzyjne plany wykonawcze oraz wdrożenie stosownych procesów.
Celem podniesienia poziomu obsługi klienta przy jednoczesnej ich optymalizacji, zostaną zaprojektowanie doświadczenia na kluczowych punktach styku odbiorcy z marką.
Taktyka marketingowa i sprzedażowa
Razem z osobami odpowiedzialnymi za marketing i sprzedaż zdefiniujemy poszczególne procesy – od pozyskania klienta do sprzedaży. Chcąc uskuteczniać działania ustalimy w jaki sposób będziemy je mierzyć.
Opracujemy plan egzekucji uwzględniający zasoby czasowe, finansowe, ludzkie (kompetencyjne i organizacyjne) oraz posiadane narzędzia.
Efekt końcowy
Marketing:
- zdefiniowanie procesu marketingu
- ustalenie metryk, wdrożenie narzędzia oraz ustalenie cykliczności analityki
- opracowanie planu egzekucji
Sprzedaż:
- zdefiniowanie procesu sprzedaży
- ustalenie metryk, wdrożenie narzędzia oraz ustalenie cykliczności analityki
- opracowanie planu egzekucji
Projektowanie doświadczeń odbiorców
Wspólnie z poszczególnymi działami zaprojektujemy doświadczenia odbiorców na kluczowych etapach relacji z marką. Zwiększymy zdolność wpływu na ich zaangażowanie i lojalność. Co w efekcie wzmocni progres skuteczności sprzedaży oraz zoptymalizuje wysiłki organizacji.
Efekt końcowy
- analiza procesów wewnętrznych wpływających na wizerunek marki
- projektowanie doświadczeń na każdym punkcie styku odbiorcy z marką
- definiowanie metryk + cykli analitycznych
- optymalizacja + automatyzacja procesów
Etap 5
Content
Zaprojektujemy i stworzymy wraz naszymi partnerami treści tekstowe i wizualne, które będą niezbędne do realizacji przyjętej strategii oraz zdefiniowanej taktyki marketingowej i sprzedażowej.
Przedstawienie tekstowe marki i oferty
Zaprojektujemy przyjazne oraz zwięzłe opisy i komunikaty marketingowe – mające na celu zaciekawić odbiorcę, zdobyć jego uwagę oraz sprawnie poprowadzić, aż do podjęcia oczekiwanej przez markę decyzji. Treści dostosujemy do motywacji wyselekcjonowanych segmentów i person zakupowych, tak aby każdy odbiorca miał wrażenie, że marka rozmawia z nim i rozumie go.
Kluczową wartością jest aspekt wygenerowania większej ilości szans sprzedażowych lub dokonanych zakupów. Ponadto opracowane treści zoptymalizują proces obsługi klienta.
Efekt końcowy
- prezentacja tekstowa marki
- prezentacja tekstowa oferty
- prezentacja tekstowa i standaryzacja opisu produktów/usług
- opis firmy
- opis kultury organizacji + kariery
- komunikaty dla "zimnych wiadomości" (cold mail – prospecting)
- scenariusze i skrypty dla "zimnych telefonów" (cold call – prospecting)
- komunikaty kampanii budowania świadomości marki
- komunikaty kampanii budowania świadomości produktów / usług
- komunikaty kampanii sprzedażowych
- komunikaty kampanii employer brandingowych
Fotografia i Wideo
Zadbamy o realizację i nadzór sesji fotograficznych oraz produkcji materiałów wideo realizowanych przez naszych partnerów, tak aby były zgodne z opracowaną tożsamością marki – jej warstwą narracyjną, komunikacyjną i wizualną.
Efekt końcowy
Fotografia:
- produktowa
- wizerunkowa
- portretowa
- wnętrz
- reportażowa
Video:
- krótkie materiały wideo dla social mediów
- wideo content marketing
- spoty reklamowe
- produkcje krótkometrażowe
Ilustracje / Grafiki 3D / Wizualizacje 3D
Adekwatnie do potrzeb opracujemy spójne z marką treści wizualne, które uatrakcyjnią prezentację jej samej, oferty lub ułatwią odbiór złożonych informacji (np. inforgrafiki).
Efekt końcowy
- ilustracje
- inforgrafiki
- grafiki 3D
- wizualizacje 3D
Animacje
Animacje i ruch mają istotny wpływ na przykucie i zdobycie uwagi odbiorcy. Pozwalają w dogodny i nieprzytłaczający dla niego sposób przekazać informacje. Ponadto system wizualny wprowadzony w ruch zwiększa zapamiętywalność marki.
Efekt końcowy
- animacja prezentująca branding/rebranding marki
- animacje intro do materiałów wideo
- przedstawienia produktów i usług
- animacje on-boardingowe dla klientów
- animacje on-boardingowe dla pracowników
- animowane reklamy banerowe
- animacje dla eventów
Etap 6
Materiały marki
W oparciu o ustandaryzowany system identyfikacji wizualnej oraz treści marki zaprojektujemy wszystkie niezbędne materiały niezbędne do:
- realizacji zdefiniowanej strategii marki
- taktyki marketingowej
- taktyki sprzedażowej
- oraz do pełnienia funkcji reprezentacyjnej marki
Papeteria
Efekt końcowy
- Wizytówki
- Warianty papierów firmowych (+ wersje elektroniczne)
- Pieczęcie firmowe
- Teczki ofertowe
- Koperty firmowe
- Identyfikatory
- …
Materiały reprezentacyjne i publikacje
Efekt końcowy
- Welcome boxy dla nowych pracowników
- Broszury prezentujące markę i ofertę
- Broszury dla kampanii employer brandingowych
- Billboardy / citylighty / plakaty dla kampanii marketingowych
- Zaproszenia
- Vouchery / karty podarunkowe / karty przedpłacone
- …
Grafiki cyfrowe
Efekt końcowy
- Stopki e-mail (HTML)Szablony dla kampanii mailingowych, newsletterów i notyfikacji
- Ostylowany szablon prezentacji PowerPoint
- Prezentacje sprzedażowe
- Grafiki stałe dla profili w social mediach oraz portalach branżowych
- Grafiki stałe open graph dla poszczególnych podstron strony internetowej
- Szablony banerów dla kampanii budujących świadomość marki oraz oferty
- Szablony banerów dla kampanii remarketingowych
- Szablony banerów dla kampanii employer brandingowych
- Szablony banerów dla kampanii rekrutacyjnych
- Szablony banerów dla tematycznych kampanii sprzedażowych
- …
Wzory dokumentów
Efekt końcowy
- Wzory ofert
- Wzory wycen
- Wzór faktury
- Wzór umowy (przejrzysty layout)
- Wzory raportów
- Blankiety / druki samokopiujące
- Certyfikaty produktu/usługi
- Certyfikaty ze szkoleń
- …
Znakowanie
Pomożemy w doborze oraz zaprojektujemy oznakowanie: przedmiotów i gadżetów, odzieży, pojazdów i maszyn oraz fasad i otoczenia.
Efekt końcowy
Przedmioty i gadżety:
- Notesy
- Długopisy i ołówki
- Smycze
- Torby materiałowe
- Torby prezentowe (papierowe)
- …
Odzież
- Odzież standardowa
- Uniformy
- …
Pojazdy i maszyny:
- Samochody osobowe
- Samochody dostawcze
- Narzędzia i maszyny
- …
Fasady i otoczenie:
- Szyldy
- Witacze
- Pylony
- …
Opakowania
Przeprowadzimy analizę opakowań konkurentów i ekspozycji półki sklepowej, aby zaprojektować linię kreatywną, która wyróżni produkt. Zadbamy o jego spójność względem wariantów, serii oraz całego portfolio marki.
Stworzymy wizualizacje 3D oraz dostosujemy kreację do druku na poszczególnych wykrojnikach oraz z zastosowaniem określonych metod uszlachetnień.
Efekt końcowy
- Analiza opakowań konkurentów
- Analiza sposobów merchandrisingu w sklepach
- Opracowanie moodboard w koncepcji lini opakowań
- Opracowanie koncepcji kreatywnej wzornictwa opakowania
- Opracowanie koncepcji kreatywnej uwzględniając:Warianty produktu
- Serie produktów
- Całe portfolio produktowe
- Prezentacja koncepcji – makiety 2D
- Prezentacja koncepcji – wizualizacje 3D
- Zaprojektowanie designu opakowań pod poszczególne wykrojniki
- Przygotowanie do druku
Projekt strony internetowej
Zaprojektujemy stronę internetową, która stanie się wirtualnym sprzedawcą. Dzięki czemu znacząco zoptymalizujemy proces sprzedaży i obsługi klienta. W tym celu opracujemy logikę funkcjonalności specjalnych, zdefiniujemy user flow adekwatne do lejków marketingowych, określimy architekturę informacji oraz przygotujemy makiety poglądowe obrazujące hierarchię treści. Finalnym efektem pracy będzie interaktywny projekt responsywnej strony internetowej oraz opcjonalnych animacji.
Efekt końcowy
Funkcjonalności specjalne:
- Research branżowy istniejących/podobnych rozwiązań funkcjonalnych
- Selekcja strategiczna funkcjonalności względem kosztów realizacji
- Opracowanie logiki działania funkcjonalności + dokumentacji "user stories"
- Opracowanie makiet poglądowych (wireframe)
Logika biznesowa + architektura informacji:
- Zaprojektowanie procesu zaangażowania użytkownika (user flow) oraz lejków sprzedażowych
- Zdefiniowanie koncepcji optymalizacji procesów: sprzedaży i obsługi klienta
- Opracowanie architektury informacji (zawartość strony)
- Opracowanie makiet poglądowych – hierarchia treści (wireframe)
Web design (UX & UI):
- Opracowanie design systemu
- Interaktywny (klikalny) projekt layoutu strony dla wybranych rozdzielczości
- Projekt niestandardowych/rozszerzonych animacji strony
- Projekt mikrointerakcji
Product Design (UX & UI)
Zaprojektujemy produkty cyfrowe (aplikacje, systemy) dostarczając intuicyjne i estetyczne rozwiązania. Wspieramy w zdefiniowaniu logiki biznesowej oraz logiki funkcjonalności. Stworzymy ustandaryzowany design system, który zapewni spójność wszystkich elementów interfejsu oraz zwinność ich tworzenia. Całość udokumentujemy w logiczny sposób , który ułatwi komunikację z firmami i osobami odpowiedzialnymi za wdrożenie programistyczne.
Efekt końcowy
Zrozumienie i odkrycie:
- Odkrycie potrzeb, problemów oraz nawyków użytkowników
- Research branżowy
- Badania ilościowe
Zdefiniowanie:
- Logika biznesowa
- Logika funkcjonalności
- Architektura informacji
- Makiety wireframe
Design:
- Opracowanie design systemu
- Projekt interfejsu
- Projekt interakcji i mikrointerakcji
- Projekt animacji
Testowanie:
- Testy A/B
- Analiza zachowań użytkowników
Ekspozycja marki & Wayfinding
Opracujemy design elementów o charakterze reprezentacyjnym oraz nawigacyjnym. Połączymy funkcję, wygląd i komunikację.
Efekt końcowy
- Systemy wystawiennicze
- Elementy przestrzeni reprezentacyjnej
- Systemy wizualnej nawigacji przestrzennej
- Ekspozycja produktów (ekspozytory + merchandrising)
Etap 7
Wdrożenie marki
Wdrożenie programistyczne stron internetowych
Wdrożymy strony internetowe w metodologii low-code co pozwoli znacząco zredukować czas i koszt realizacji.
W przypadku zaawansowanych stron o rozbudowanych funkcjonalnościach oraz aplikacji i systemów pomożemy w doborze oraz komunikacji ze specjalistami.
Wdrożenie internetowych kampanii marketingowych
Opracujemy treści oraz kreacje wizualne, które wraz z założeniami strategicznymi kampanii przekażemy partnerom odpowiedzialnym za ich konfiguracje oraz optymalizację.
Szkolenia wdrożeniowe
Przeprowadzimy szkolenia, które pomogą zbudować pełny obraz tożsamości marki. Zespół zrozumie jaka jest jej strategia rynkowego pozycjonowania, z pomocą jakich taktyk będą realizowane działania oraz jak efektywnie wykorzystywać i rozwijać stworzone fundamenty i materiały marki.
Wsparcie w koordynacji
Pomożemy w koordynowaniu wdrożenia marki służąc konsultacjami, wsparciem w kontakcie z podmiotami trzecimi, pilnowaniem poprawności i spójności wdrożenia.
Etap 8
Rozwój marki
Konsultacje strategiczne + analityka działań
Będziemy gotowi wspomagać markę w strategicznym rozwoju oraz zaangażować się w analizowanie danych i wyników wraz sugerowaniem działań mających polepszyć skuteczność biznesową.
Konsultacje będą mogły przybrać formę spotkań pojedynczych w ramach potrzeb lub cyklicznych ze zdefiniowanym planem pracy.
Okresowy nadzór spójności marki
Przy zaangażowaniu wielu osób i podmiotów mimo ustandaryzowania marki mogą pojawić pewnie niespójności. Dlatego będziemy mogli zaoferować okresowe nieregularne weryfikacje kluczowych obszarów marki i promocji.
Współzarządzanie marką i marketingiem
Wspieramy organizacje w dalszym zarządzaniu marką oraz jej promocją. Pomagamy decydować o podejmowanych działaniach, podejmowaniu współprac i weryfikowaniu ich efektów, czy planowaniu i wydatkowaniu budżetu marketingowego.
Projektowanie graficzne
Zaprojektujemy wszelkie potrzebne materiały potrzebne do realizacji bieżących zadań. Rozliczając się za poświęcony czas marka zyska dogodność zwinnej i przewidywalnej współpracy.
Zastanawiasz się jak zacząć?
Umów bezpłatną konsultację.
Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.
Korzyści pragmatycznej postawy
pragmatyzm – to realistyczne ocenianie rzeczywistości i podejmowanie jedynie takich działań, które będą skuteczne.
Projekty zrealizowane w ramach pragmatycznego procesu
Marka
Branża
Rok realizacji
Więcej o realizacji
Marka
Viva Design
Branża
Usługi
Rok realizacji
2022
Marka
Engram
Branża
Narzędziowa
Rok realizacji
2022
Marka
Inami
Branża
Zdrowie
Rok realizacji
2023
Marka
Intrati
Branża
Usługi
Rok realizacji
2023
Marka
Lors
Branża
Produkcja
Rok realizacji
2023
Marka
Multidom
Branża
Sprzedaż detaliczna
Rok realizacji
2023
Zastanawiasz się jak zacząć?
Umów bezpłatną konsultację.
Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.