Content
Treści dla marketingu i sprzedaży
Budowanie pozycji marki
Poznamy jak działa rynek, konkurencja, jakie są motywacje odbiorców i jak przebiega ich proces decyzyjny. Po to, aby odkryć intratne możliwości i przestrzenie na rynku.
Określimy, którą grupę docelową warto obrać i jaką przestrzeń w świadomości odbiorców należy zająć, aby uzyskać wymierne korzyści finansowe.
Wypracujemy przewagi konkurencyjne i wyróżniki. Rozwiniemy propozycję marki o dodatkowe wartości, dzięki którym przekonamy odbiorców i zdystansujemy konkurentów.
Zaprojektujemy doświadczenia odbiorców na kluczowych etapach relacji z marką. Dostarczając odbiorcy wyjątkowe przeżycia oraz dbając o wygodę i intuicyjność zwiększymy zaangażowanie i skłonność do poleceń.
Wskażemy i zaplanujemy najbardziej adekwatne formy dotarcia do klienta oraz zainteresowania go ofertą marki. Wspólnie zaprojektujemy proces sprzedaży tak, aby był jak najbardziej efektywny i skuteczny.
W budowaniu pozycji marki istotne jest zaangażowanie zespołu. Wskażemy kierunki kształtowania kultury firmy tak, aby ludzie rozumieli cel, podzielali go oraz identyfikowali się z marką. Silna kultura organizacji i atrakcyjny wizerunek ułatwią pozyskanie wartościowych pracowników.
Angażujący wizerunek i komunikacja
Wykreujemy opowieść marki, która wyróżni firmę na tle konkurencji . Opracujemy styl i zasady komunikacji, które zaangażują obraną grupę docelową i skłonią do wejścia w interakcję z marką. Twój marketing i sprzedaż zyska praktyczne narzędzie wyjaśniające jak prowadzić skuteczną i spójną komunikację.
Zaprojektujemy nazwę Twojej firmy, submarek, serii i kategorii oraz produktów/usług. Dzięki niej wyróżnisz się na tle konkurencji i zapiszesz w pamięci odbiorców. Jej unikatowość umożliwi zastrzeżenie jako znak towarowy, a przy tym będzie posiadać wolną domenę.
Zaprojektujemy system wizualny składający się z logo, motywu wizualnego, ikonografii, dedykowanych ilustracji/grafik 3D oraz ustandaryzowanej hierarchii wizualnej, kompozycji, kolorystyki, typografii i fotografii. Zapewni wyróżnienie na tle konkurentów oraz zwiększanie rozpoznawalności marki dzięki atrakcyjnemu, wyrazistemu i spójnemu wizerunkowi.
Standaryzacja wyjaśniająca pozycjonowanie marki na rynku, jej cele i metod ich realizacji. Precyzyjne wytyczne dla efektywnej komunikacji oraz standaryzacja wizerunku marki, wyjaśniająca jak używać system wizualny, aby zachować spójną tożsamość marki, ale także zagwarantować skuteczność tworzonych materiałów marketingowych i sprzedażowych. Zapewnia jednoznaczne rozumienie metod strategii marki w kontekście biznesowym i ułatwia wdrożenie nowych pracowników. Podsumowując redukuje czas i koszty oraz ryzyko rozmycia wizerunku marki.
Treści dla marketingu i sprzedaży
Zaprojektujemy zwięzłe treści, które kolejno: zaciekawią odbiorcę, zdobędą jego uwagę poprzez wyeksponowane przewagi konkurencyjne i wyróżniki marki, przedstawią ofertę oraz zaangażują do podjęcia oczekiwanej decyzji. Kluczową wartością jest aspekt wygenerowania większej ilości szans sprzedażowych lub dokonanych zakupów. Ponadto opracowane treści zoptymalizują proces obsługi klienta.
Obejmiemy kierownictwo artystyczne nad sesjami zdjęciowymi oraz podejmiemy nadzór pracy naszych partnerów. Fotografia produktowa, wizerunkowa, portretowa, wnętrz oraz reportażowa.
Nadzorujemy oraz wspieramy reżyserię produkcji wideo. Współpracujemy z partnerami specjalizującymi się w poszczególnych typach realizacji – krótkie materiały wideo dla social mediów, wideo content marketing, spoty reklamowe, produkcje krótkometrażowe.
Stworzymy dedykowane ilustracje oraz infografiki, które ubogacą wizualnie materiały marki oraz nadadzą jej większej charakterystyczności.
Zaprojektujemy grafiki 3D, które wyróżnią markę na rynku i uatrakcyjnią ją. Zrealizujemy realistyczne wizualizacje 3D, które przedstawią atuty produktu lub jego budowę.
Wykreujemy scenariusze oraz koncepcje kreatywne animacji. We współpracy ze specjalistami od motion design stworzymy wartościowe i atrakcyjne materiały marketingowe i sprzedażowe.
Zaprojektowanie materiałów marki
Zaprojektujemy materiały wykorzystywane w działaniach wizerunkowych i promocyjnych oraz w poszczególnych etapach procesu sprzedażowego.
Papeteria firmowa, materiały reprezentacyjne, publikacje, grafiki cyfrowe, prezentacje, wzory dokumentów firmowych.
Zaprojektujemy oznakowanie przedmiotów biurowych i gadżetów promocyjnych, odzieży, pojazdów i maszyn, fasad i otoczenia.
Przeprowadzimy analizę opakowań konkurentów i ekspozycji półek sklepowych, aby zaprojektować linię kreatywną, która wyróżni produkt. Zadbamy o jego spójność względem wariantów, serii oraz całego portfolio marki.
Stworzymy wizualizacje 3D oraz dostosujemy kreację do druku na poszczególnych wykrojnikach.
Zaprojektujemy stronę internetową, która stanie się wirtualnym sprzedawcą. Dzięki czemu znacząco zoptymalizujemy proces sprzedaży i obsługi klienta. W tym celu opracujemy logikę funkcjonalności specjalnych, zdefiniujemy user flow adekwatne do lejków marketingowych, określimy architekturę informacji oraz przygotujemy makiety poglądowe obrazujące hierarchię treści. Finalnym efektem pracy będzie interaktywny projekt responsywnej strony internetowej oraz opcjonalnych animacji.
Zaprojektujemy produkty cyfrowe (aplikacje, systemy) dostarczając intuicyjne i estetyczne rozwiązania. Wspieramy w zdefiniowaniu logiki biznesowej oraz logiki funkcjonalności. Stworzymy ustandaryzowany design system, który zapewni spójność wszystkich elementów interfejsu oraz zwinność ich tworzenia. Całość udokumentujemy w logiczny sposób , który ułatwi komunikację z firmami i osobami odpowiedzialnymi za wdrożenie programistyczne.
Opracujemy design elementów o charakterze reprezentacyjnym oraz nawigacyjnym. Połączymy funkcję, wygląd i komunikację.
Wprowadzenie marki w życie i jej promocja
Pomożemy stworzyć plan egzekucji poszczególnych działań marketingowych obejmujący: zdefiniowanie celów i wytycznych, wyznaczenie odpowiedzialnych osób i podmiotów oraz określenie budżetów i terminów. Ponadto wesprzemy markę w kontakcie z zewnętrznymi usługodawcami i wykonawcami.
Przeprowadzimy szkolenia, które pomogą zbudować pełny obraz tożsamości marki. Zespół zrozumie jaka jest jej strategia rynkowego pozycjonowania, z pomocą jakich taktyk będą realizowane działania oraz jak efektywnie wykorzystywać i rozwijać stworzone narzędzia i zasoby.
Wdrożymy strony internetowe w metodologii low-code co pozwoli znacząco zredukować czas i koszt realizacji.
W przypadku zaawansowanych stron o rozbudowanych funkcjonalnościach oraz aplikacji i systemów pomożemy w doborze oraz komunikacji ze specjalistami.
Opracujemy treści oraz kreacje wizualne, które wraz z założeniami strategicznymi dla kampanii marketingowych. Przekażemy je partnerom odpowiedzialnym za konfiguracje oraz optymalizację.
Uskutecznianie i skalowanie marki
Będziemy gotowi wspomagać markę w strategicznym rozwoju oraz zaangażować się w analizowanie danych i wyników wraz sugerowaniem działań mających polepszyć skuteczność biznesową.
Konsultacje będą mogły przybrać formę spotkań pojedynczych w ramach potrzeb lub cyklicznych ze zdefiniowanym planem pracy.
Jesteśmy świadomi tego, że przy zaangażowaniu wielu osób i podmiotów mimo ustandaryzowania marki mogą pojawić pewnie niespójności. Dlatego będziemy mogli zaoferować okresowe nieregularne weryfikacje kluczowych obszarów.
Wspieramy organizacje w dalszym zarządzaniu marką oraz jej promocją. Pomagamy decydować o podejmowanych działaniach, podejmowaniu współprac i weryfikowaniu ich efektów, czy planowaniu i wydatkowaniu budżetu marketingowego.
Zaprojektujemy wszelkie potrzebne materiały potrzebne do realizacji bieżących zadań. Rozliczając się za poświęcony czas marka zyska dogodność zwinnej i przewidywalnej współpracy.
Dostosujemy jedno z wybranych podejść do aspiracji, potencjału branży, możliwości i zasobów Twojej firmy w tym budżetu.
Dla firm, które chcą posiadać wyrazisty wizerunek marki oraz angażującą komunikację.
Główne cele
atrakcyjny wizerunek i angażująca komunikacja
wyróżnienie marki na tle konkurentów
Czas realizacji
~ 1-2 miesiące
Budżet
$
Dla firm, które chcą podjąć walkę o istotny udział w branży. Są gotowe organizacyjnie, aby wypracować silne przewagi konkurencyjne oraz konsekwentne rozwijać markę.
Główne cele
atrakcyjny wizerunek i angażująca komunikacja
wyróżnienie marki na tle konkurentów
trafne odpowiedzenie na motywacje odbiorców
wypracowanie przewag konkurencyjnych
wypracowanie taktyki marketingowej i sprzedażowej
zwiększenie udziału w branży
Czas realizacji
~ 5 - … miesiący
Budżet
$$+
Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.