Roland Film

Produkcja filmów krótkometrażowych

Czas realizacji

4 miesiące

Podejście

Klient i jego sytuacja

Roland Dubiel przez wiele lat pracował dla TVP jako realizator produkcji, jednak równocześnie rozwijał osobistą przestrzeń sztuki filmowej tworząc dokumenty, etiudy i inne formy kinematograficzne. Istotą projektu stało się pracowanie minimalistycznej tożsamości wizualnej pozwalającej wzmocnić poziom reprezentacji firmy oraz zbudowania narzędzia pozwalającego zwiększyć rozpoznawalność marki.

Branża

Nazwa branży

Rynek

B2B / B2C

Roland Film
oraz submarka Roland Live

Projekt logo oraz elementy kształtujące tożsamość wizualną twórcy filmowego Rolanda Dubiela, który za cel postawił nam stworzenie prostego, nienarzucającego się wizerunku marki.

Roland Dubiel przez wiele lat pracował dla TVP jako realizator produkcji, jednak równocześnie rozwijał osobistą przestrzeń sztuki filmowej tworząc dokumenty, etiudy i inne formy kinematograficzne. Istotą projektu stało się więc umiejętne balansowanie pomiędzy techniczną produkcją, a artystycznym podejściem. Tak, aby obie przestrzenie pozostawały w harmonii.

Postawione wyzwanie zrealizowaliśmy już na etapie projektu logo. Opierając się na inicjałach marki zaprojektowaliśmy intuicyjne nawiązanie do branży – kadr filmowy. Jednak kluczową wartością budującą charakterystyczność jest asymetryczna konstrukcja znaku, co istotnie wpływa na pewne artystyczne podejście i „wychodzenie poza schematy”.

Zaprojektowane logo okazało się na tyle charakterystyczne, że zdecydowaliśmy się na stworzenie bardzo oszczędnego i prostego key visualu marki. Bazującego na szlachetnym granacie oraz bardzo prostej geometrycznej kompozycji.

Tą decyzję projektową istotnie wspierają estetyczne kadry z realizacji Rolanda. Nadają one materiałom wyjątkowej aury doskonale wpasowując się i tworząc spójny motyw przewodni.

Wraz z rozwojem marki zapadła decyzja o konieczności stworzenia submarki Roland Live. Działania związane z transmisją wideo na żywo wymagały zróżnicowania przy jednoczesnym zachowaniu spójności z główną identyfikacją wizualną. W tym celu został zaprojektowana charakterystyczna szata wozu transmisyjnego HD / 4K.

Zastanawiasz się jak zacząć?

Umów bezpłatną konsultację.

Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.

Twoja marka może stać się narzędziem biznesowym. Poznaj koncepcję działań dla swojej firmy.
Marcin Tkaczyk – Strateg marki
Marcin Tkaczyk
Strateg marki
Umów bezpłatną konsultacje