Texpol
Wyróżniliśmy markę na tle stosunkowo jednolitej branży.
Czas realizacji
4 miesiące
Podejście
Pragmatyczny proces™
Klient i jego sytuacja
Przez ponad 30 lat działalności firma Texpol istotnie urosła. Stery przejęło kolejne pokolenie, które chcąc uświetnić odnotowany progres postanowiło zadbać o wizerunek marki. Dokonana metamorfoza, całkowicie odmieniła postrzeganie firmy zwracając uwagę klientów oraz branży.
Przez ponad 30 lat działalności firma Texpol istotnie urosła. Stery przejęło kolejne pokolenie, które chcąc uświetnić odnotowany progres postanowiło zadbać o wizerunek marki. Dokonana metamorfoza, całkowicie odmieniła postrzeganie firmy zwracając uwagę klientów oraz branży.
Celem projektu było wizualne uwspółcześnienie marki oraz wyróżnienie jej na tle stosunkowo jednolitej branży. Ponadto nowy branding miał stać się dodatkowym narzędziem, który pozwoliłby efektywnie wykorzystywać nowe formy promocji marki.
W nowym znaku marki zależało nam na subtelnym nawiązaniu do gwoździ, które dały początek rozwojowi firmy. Nie mogliśmy ominąć współczesnej dominującej dziedziny działalności firmy jaką jest hurtownia narzędziowa oraz sieć centrów narzędziowych.
Logo zdefiniowało przewodni motyw graficzny, który zapewnia wysoką charakterystyczność marki. Dzięki możliwości swobodnego dostosowania firma zyskała dogodność w reprodukcji wszelkich materiałów tożsamości wizualnej.
Wykreowany slogan „Da się zrobić” nawiązuje do naturalnego życia branży unikającej oficjalności i zbędnej kurtuazji. Chcieliśmy podkreślić nim bezpośredniość i bliskość relacji między marką, a jej klientami.
Zaprojektowaliśmy także opis marki, który eksponuje realne korzyści i przewagi konkurencyjne. Ponadto stanowi on manual dla zespołu zapewniający spójność komunikacji.
Ustandaryzowany język wizualny oraz werbalny pozwolił opracować szereg materiałów identyfikacji wizualnej oraz znakowania nośników promocyjnych.
Rebranding finalizuje stworzona strona internetowa, która w dogodny sposób pozwoli klientom odnaleźć kluczowe informacje i materiały niwelując tym samym obciążenie działu obsługi klienta.
Zastanawiasz się jak zacząć?
Umów bezpłatną konsultację.
Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.