Wojna Warzyw

Wizerunek, który przykuł uwagę tysięcy odbiorców

Czas realizacji

4 miesiące

Podejście

Klient i jego sytuacja

Rok do roku rolnicy są zmuszani do wyrzucania potężnych ilości warzyw i owoców ze względu na niestandardowe wielkości lub deformacje kształtu. Sklepy narzucają reguły, które dopuszczają do handlu tylko „warzywa idealne” wizualnie.

Właściciele za pomocą komunikacji wizualnej chcieli zwrócić uwagę odbiorców na istotny problem społeczno-ekologiczny, który rozwiązują swoim modelem biznesowym.

Branża

Nazwa branży

Rynek

B2B

Wojna Warzyw

Niedoskonały wygląd. Doskonały smak.

Branding dla start up’u, który łączy lokalnych rolników z ludźmi żyjącymi w duchu eko i zero waste. Wojna warzyw to walka, w której zwycięża każdy – to jest największa wartość!

Rok do roku rolnicy są zmuszani do wyrzucania potężnych ilości warzyw i owoców ze względu na niestandardowe wielkości lub deformacje kształtu. Sklepy narzucają reguły, które dopuszczają do handlu tylko „warzywa idealne” wizualnie.

Powstałe logo to nieperfekcyjna, ale naturalna typografia, która jest spójna z niedoskonałymi warzywami walczącymi o przetrwanie.

Model biznesowy opiera się o dostawy „pod drzwi”, dlatego kluczowe było zaprojektowanie eko-opakowania, które przykuje wzrok sąsiadów i pozwoli efektywniej szerzyć ideę projektu.

Opracowany brand zawiera, również serie produktów, które ciężko kupić bezpośrednio od rolnika w małych ilościach. Taka forma zapewnia konsumentom nieprzetworzoną żywność i wsparcie wielu lokalnych rolników, którzy swoje plony zazwyczaj sprzedawali za zaniżoną cenę – podyktowaną przez wielkie markety.

Organiczny styl marki został pokochany na tyle przez odbiorców, że Ci chętnie sięgają po powiązane akcesoria jak na przykład naturalne woskowijki pozwalające dbać o świeżość żywności.

Zastanawiasz się jak zacząć?

Umów bezpłatną konsultację.

Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.

Twoja marka może stać się narzędziem biznesowym. Poznaj koncepcję działań dla swojej firmy.
Marcin Tkaczyk – Strateg marki
Marcin Tkaczyk
Strateg marki
Umów bezpłatną konsultacje